Werkwijze
Samen aan de slag om de identiteit van jouw bedrijf te visualiseren.
-
Brainstormen & Kennismaking
De relatie met mijn klanten vind ik belangrijk. Daarom maken we eerst uitgebreid kennis met elkaar. Dit kan bij jou op kantoor, via Zoom/Teams of andere afgesproken plek.
Een goed ontwerp, maken we samen! In de eerste fase bepalen jij en ik de inhoud van de website. Hierbij zijn antwoorden noodzakelijk op vragen zoals; Wat is je doel? Wie wil je bereiken? Wat wil je uitstralen en wat wil je gaan verkopen?
-
Offerte
Met de goedkeuring van de offerte die ik je heb gestuurd start de opdracht. De opdracht wordt ingepland zoals wij dit hebben afgesproken.
Je ontvangt van mij een factuur met een aanbetaling van 25% van de afgesproken prijs.
-
Ontwerp & Realisatie
Na onze brainstorm sessie ga ik aan de slag met het schetsen van de website. Jouw digitale identiteit komt nu tot leven in een responsive WordPress website.
Aan jou de taak om teksten te schrijven en voor beeldmateriaal te zorgen. Ik geef je graag tips voor het maken van zoekmachine gerichte tekst en het maken van mooi beeldmateriaal.
Voor een webshop stellen we samen de betalingsmogelijkheden in en zorgen we er natuurlijk voor dat alles veilig is ingesteld.
Tijdens het gehele proces hebben jij en ik contact voor de nodige feedback.
-
Oplevering
De website wordt opgeleverd zodra jij 100% tevreden bent!
-
Support & After Sales
Zitten er binnen 2 maanden na oplevering fouten in je website? Dan los ik die kosteloos voor je op.
Het kan voorkomen dat een website opeens niet meer naar behoren werkt. Websites kunnen verouderen. Dit kan te maken hebben met updates, php versies, hackers of andere ontwikkelingen.
Het kan ook gebeuren dat je zelf aan de slag bent gegaan met je site en je een foutje hebt gemaakt.
Voor het oplossen van dit soort "problemen" bereken ik mijn uurtarief.
-
Online Marketing
Alleen een mooie website is niet genoeg. Om meer bezoekers naar je website te trekken is er online marketing nodig.
We gaan samen meerdere kanalen inzetten om bezoekers naar je website te krijgen. Dit kan door gebruik te maken van zoekmachineoptimalisatie voor Google, GoogleAds (voorheen AdWords) en Social Media.
Je Social Media berichten en plaatjes kun je inplannen met een overzichtelijk platform. Zo kun je LinkedIn, Facebook en bijvoorbeeld Instagram gebruiken om je producten en diensten onder de aandacht te brengen.